Har idag börjat min upptrappning efter 4 v på helfart...kör enligt första veckoschemat,dock så orkade jag inte ens frukosten och tvingade i mej mellis(drink)..är proppmätt...De konstiga är att jag funderar på att köra soppor en vecka till för nu är jag inte sugen på mat:/ tråkigt
klunsen111: igår satt jag och planerade allt hur upptrappningen skulle se ut men får nästan ångest att jag oxå ska sabba resultatet och lägga på mej vikt,antagligen är de ovanan att äta som spelar hjärnan ett spratt...mat=viktökning..fast man kanske blir säkrare på att de fungerar om man ser att man gått ner i vikt efter första veckan med mat?? och inte behöver va orolig för att lägga på sig=)
Själv måste jag bestämma mej de närmasta timmarna om jag ska skita i upptrappningen och köra en vecka till eftersom jag inte alls e sugen på mat....TRÅKIGT,Igår gjorde jag inge annat än och tänkte på mat och va så lycklig och starta på nästa steg...Är de nån annan som har/kände så när ni började med upptrappningen...typ proppmätt o sugen på mat???