X skrev följande: (signaturer och tider i citat är dolda tills vidare)
Jag började med helfart men klarar inte av att äta soppor endast tre ggr per dag. Blev otrolig trött och mådde illa- Nu tar jag soppan till frukost och lunch och sen följer jag xtravaganzas xtra lätta recept som finns. Funkar detta? Kan man göra så? Jag mår i alla fall tusen ggr bättre och det känns som om jag tappar vikt ändå...
Visst kan man göra så men då kommer man inte in i den berömda ketosfasen som gör att ens kilo rasar utan då blir viktminskningen lägre och tar längre tid, det får man ju ha i åtanke. Men annars så kvittar det ju. Vår coach sa att två veckor på soppor är vad kroppen behöver för att rensa ut gammalt slagg o ställa om sig på noll..få bort ev sötsug osv.
Drack du bara tre mål eller delade du upp två av dina påsar så du sammanlagt fick fem måltider? Jag gjorde så och det fungerade kanon...tänkte mest ge dig det som tips om du skulle vilja testa en omgång till på helfart längre fram. Ett glas vatten innan soppa o ett efter hjälpte mig att hålla mig mätt och sen drack jag ca var 3-4 timme o hann aldrig bli hungrig.
Men helt klart kan man köra så som du gör nu, det är så man kör när helfartstiden är slut; den sk halvfarten