Jag brukar inte göra så många olika övningar med töjbandet typ 3 stycken som är för rygg och armar. Men det går säkert att göra fler bra övningar med dem. Har hört att wii fit ska vara roligt. Min mamma ska köpa det så då kan jag gå dit och testa lite.
Vad duktig du är som äter gurkstavar medan din sambo äter choklad

Det är ju bland det svåraste som finns. Jasg älskar också choklad och kan trycka i mig en hel 200 grams, blää. Mår illa när jag tänker på det nu. Men jag hade inte klarat det i ett sådant tidigt skede, kanske längre fram. Min syster hade 2 kexchoklad med sig också men hon tog inte fram dem som tur var. De har själv sagt att de själv inte skulle klara av det jag gör så kanske därför de säger sånt. De vill testa hur mycket jag kan stå emot.
Förstår att du inte vill skriva vikten, det vill helst inte jag heller

Kommer att skriva de kilon jag minskat bara. Jag är inte heller överviktig utan säkert ganska normal med några extrakilon. Men när jag vet hur jag sett ut förut så är min idealvikt 8 kg mindre än detta. Har vägt 16 kg mindre än detta men då var jag nog nästintill undernärd. men efter den här veckan hoppas jag att jag uppnåt delmål 1 nämligen att väga så som jag gjorde vid inskrivningen på MVC och då är jag nöjd. Sen går jag kämpa på lite med resten fram till sommaren.
Jobbigt för dig att du har kryckorna men jättebra att du kan mjukstarta lite nu med kosten då. Och du sköter det ju bra

Jo stegräknare är bra, fick den i julklapp av sambon. Trodde att jag skulle komma upp i fler steg bara för egentligen ska man gå 10000 steg om dagen. Idag har jag inte haft den på mig för den har försvunnit :/ Måste leta på den för jag ska snart ut på en långpromenad så mammma kommer hit och passar barnen. Det är 17 grader kallt här så jag vill inte släpa ut barnen idag och min sambo jobbar borta just nu. Sen är det planerat för träning ikväll nere i källaren när de har somnat. Jag har cykel, hantlar, skivstång och bänk där nere så jag kan träna hemma.
Jag mäter också med måttband och jag mätte mig nu innan jag började med dieten. Jag är så ivrig att mäta mig igen men det blir på fre morgon för då har det gått en vecka för mig. Klarar jag idag så har jag bara 2 dagar kvar på soppdieten, yes

Tror det gick bättre nu när sambon var borta faktiskt, hehe.