Man kan må väldigt dåligt även om man ligger på gränsvärden. Om jag vore dig trut, skulle jag byta läkare. Det finns duktiga läkare också, och som kan sätta in en låg dos om det nu är så att du har typiska symptom, och se om du reagerar positivt. Det är ju inte så att det måste vara väldigt tydligt bara på blodproverna. De har säkert inte kollat T3 heller, det vore bra att kolla det med.
Hoppetossan, jag förstår precis vad du menar med att andra inte förstår att det inte "bara" är småbarnströtthet, otroligt frustrerande. B12 brist och hypo hänger samman, jag har bägge, och båda kan ge dina symptom. Eftersom du redan har Levaxinbehandling, skulle jag om jag vore dig, koncentrera mig på B12bristen. Man mår OTROLIGT dåligt av B12 brist, allt det du beskriver med dimmig hjärna, värk, vansinnig trötthet, dålig hårbotten mm kan bero på det (eller annat också visserligen). Sen kan det vara så att du inte kan omvandla T4 till T3 och behöver behandling med Liothyronin också, det är vissa som mår bättre med en kombination av det. Men som sagt, ta tag i B12 omgående. Jag har fått sprutor under flera års tid nu, 1gång/månad, annars säckar jag ihop igen. Det är klart att du kommer att må bättre! Det är bara att kämpa på! Det kan ju hända att du måste ställa in Levaxin på nytt igen också.