Jag mår otroligt dåligt nu och har nog ägglossning på g. Som jag nämnt innan i tråden (?) lider jag av depression och ångest sedan september men har varit depressiv sedan jag var 9. Kom i puberteten då och jag kan inte låta bli att tänka att det har samband med hormonerna.
Jag blev ju bättre med Sertralin men sedan jag fick tillbaka min mens efter förlossningen mår jag fruktansvärt innan mens. Jag vill inte höja dosen en gång till, vill inte. Nu vill jag vänta och se om det blir bättre när mensen kommer för då vet jag att det inte kommer hjälpa med mer ssri. Ska även träffa psykiater 19 maj och får då se om jag behöver annan medicin också.
Jag känner mig otroligt stresskänslig. Så fort jag bara tänker på vardagliga saker som ska göras börjar det krypa i kroppen och pirra ända ut i fingertopparna, sedan blir armarna tunga som bly och jag blir som handlingsförlamad.
Är trött, apatisk och orkeslös. Pallar verkligen ingenting. Min bebis river ut grejer på golven i alla rum. Jag orkar inte plocka upp efter honom, orkar inte städa, diska eller laga mat. Det blir mycket snabbmat och pizza och jag skäms och känner mig så misslyckad. Dammkokor överallt
Tvättade kläder igår, bebisen har lyckats riva ut dem så de ligger också på golven
Jag hatar att må såhär. Däremellan kan jag ha hur mycket energi som helst men just nu vill jag bara bort från allting. Jag fattar inte hur jag ska orka börja jobba i september?!
Ingen aptit har jag och svettas enormt. Blä