Å så skönt för dig!!! Lyckliga du. STOR GRATTISKRAM!!
Jag skulle ge allt för att få bli vanlig igen. Först nu inser jag på riktigt vad som menas med att "det viktigaste är att få vara frisk". Klyschor, ja, men så sant!
Min remiss har fortfarande inte ens kommit in till neurologen ("bara" 6 dagar efter mitt senaste läkarbesök) Det är ett skämt.
Jag kontaktade min läkare förra veckan just för att jag kände att NU vill jag ha hjälp. Inte om en vecka, en månad eller tre månader. Utan NU.
Ovissheten är grym. Jag vill ha besked om vad detta är. Kan jag botas? Går det över? Kan det bli värre?
Sjukskriven är jag inte. Har ju fortfarande inte ens träffat en kompetent läkare. Jag borde däremot vara sjukskriven till viss del, för jag funkar inte som vanligt. En himla tur att jag har ett jobb som jag själv styr över så att ingen annan behöver drabbas av mitt tillstånd. Min vardag har blivit grå... Var tog mitt livs guist vägen?
Detta bäddar för fler privata sjukförsäkringar i Sverige... Eller också tillhör jag ett ovanligt trögt landsting. Som fortfarande skickar allt via papperspost med stämplar och underskrifter och med avdelningar/enheter som inte kan kommunicera via varandras datasystem. Är det 1980 eller 2011? Så grymt ineffektivt!
Det var skönt att få spy lite galla på kvällskvisten