Hejsan alla kluriga människor här på FL!
Under ett par hektiska veckor, har debatten på författaren Monica Antonssons blogg, förbryllat och väckt kännslor och tankar.
Många med mig, som har läst både GÖMDA och ASYL, och kanske de andra böckerna MIA SYSTRAR, MIAS HEMLIGHET samt EMMA MIAS DOTTER, är både besvikna arga.
Men jag förvånas! Mitt herrskap, över en viss betsk utveckling bland vissa på FL.
Är det inte så att sanningen svider ibland? Är det inte dags att vara objektiv? Är det inte dags att börja ifrågasätta?
Själv följer jag Monica Antonssons blogg. I början avfyrade jag ganska vassa kommentarer, men efter sakliga svar från Monica, kunde jag inte annat än att börja...lyssna
/M*
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-13 23:03
Hejsan alla goda och glada!
Idag har jag fått besök av en fotograf från Aftonbladet. Det ringde nämligen en journalist i eftermiddags och ville ha kommentarer på hela denna djundel av bloggare. Ämne; Liza Marklund och Monica Antonssons MIA SANNINGEN OM GÖMDA.
Artikeln med mig, och flera andra bloggare kommer i aftonbladet på onsdag. kika in den och sträck på er! Vi har vunnit! Vi blev hörda!
Monica Antonsson, hälsar till er alla!
kramar
Michaela
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-13 23:24
Jag vill påpeka ett fel som jag skrev. Det är självklart inte Liza marklund som har skrivit Mia, sanningen om gömda. jag skrev helt fel och jag ber om ursäkt för det.
tack