Jag har ju blivit helt anan person nu, de "okänsliga" som jag var tvungen att träffa och är kan inte såra mig längre, jag bildar en syddshölje och skyddar mig och det funkar rätt så bra,
jag är så stark och glad nu efter att jag träffat de...
Nu till flytt, samlar nya fina bilder, klipper, fixar, trixar, planerar hur vi skall göra om vårt nya boende och hoppas, hoppas att budgivning går om vi har tänkt oss.
Ser oss måla och fixa och ha så roligt medan vi planerar och gör fint i vår nya lägenhet...
Jag träffade en halling lärrare som jag har jobbat tillsammans med och vi kan ju våra energier och så, hon sa att jag är inne i en bra period och att jag strålar med energi...
Är så glad,...
Nu till sommaren, har en sommarhus utomlands, fast det delar vi med svärrföräldar och iår skulle vi vara där 2 månader, med nån vecka utan de, men min svärmor gör allt för att vara där hela tiden vi skall vara???
Jobbigt,
så vi skall resa lite till olika städer och så, men jag vill ju inte bråka, fast det är roligt om man vill ha barnvakt och liknande,
och mina barn älskar sina farföräldrar, så istället att bli rädd och konstig och framkalla dåliga vibbar och atmosfär, skall jag se bilder på hur roligt vi har, hur min man och jag har det bra och våra barn, och jag tror att det blir så...