Hittade den här gruppen:
www.facebook.com/group.php?gid=339833010759&r...Kort och gott så handlar allt om att en 15-årig flicka säger sig ha blivit våldtagen av en lika gammal pojke.
Hans mamma startar en facebookgrupp som handlar om att han är oskyldig och att det är synd om honom, fine - det får hon väl göra.
Det som dock sker i den gruppen (och någon blogg som också skapats) är helt sjukt! Mamman skriver att hon hoppas att flickan blir våldtagen på riktigt, folk skriver att flickan är en jävla slyna och hora. Att hon gör allt för pengar.
Jag struntar i om pojken är oskyldig eller inte, jag är inte ett dugg insatt. Men sen när är det okej att skriva sådant om BARN? Hallå, BARN!!!
I gruppen har det skrivits så extremt sjuka saker så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det är vuxna människor som sitter och mobbar barn, vilka idioter är det egentligen? Ser världen verkligen ut så här? Vart finns de här blådårarna? Hur tänker man när man skriver att ett barn är en jävla hora som borde bli våldtagen? Så jäkla vidrigt.