X skrev följande: (signaturer och tider i citat är dolda tills vidare)
Det enda jag vet är att halv fem i morse kom minst 10 polisbilar (ingen överdrift) och en polishelikopter och sökte med lampa runt, runt i ett par timmar. Alla korsningar i hela stan hade en polisbil runt 7-8 i morse. Jag har ingen aning om det har med det jag såg att göra men något har ju hänt.
Oj! Då undrar jag ju ännu mera över det jag såg på Efterlyst och var detta då utspelar sig... du vill inte skriva var?
Satt här och skrev en sak som liknar detta med polisbil och söka med strålkastare, men jag raderade det.
Men det var en polisbil här en gång, vid ca. 01. 00 på natten, som smög med sin bil på den enskilda vägen här och lyste runt på husen med strålkastare. Jag står i fönstret och undrar vad som pågår(man blev ju lite skärrad, var det en mördare lös eller vad då?!)då kommer de och lyser in genom mitt köksfönster!
Jag gick ut och frågade om något hänt, men de sa bara att de sökte efter en adress(de måste ha ljugit, för den adressen fanns inte, än mindre här i området).
De(det var tre poliser i bilen) bad om ursäkt när jag sa att: "Fy fan, men vad ni skräms!"