X skrev följande: (signaturer och tider i citat är dolda tills vidare)
X skrev följande: (signaturer och tider i citat är dolda tills vidare)
Jag tycker det är skrämmande att de gör så, i SYNNERHET när de drar allt ett varv extra genom att påstå att det är specifika kulturer som gör detta (dvs inga svenskar försöker störa SD demonstrationer, jag vet dock att det defenitift inte stämmer för fem öre) och att de har mage att skriva att denna flickas familj inte har i Sverige att göra men att flickan borde adopteras av en svensk familj eftersom "det inte är försent att rädda henne". Om jag inte missminner mig hade Nazisterna i Tyskland en förkärlek till att ta bla Judiska barn som hade rätt utseende och adoptera bort dessa till tyska familjer så att de skulle "räddas" från judarnas hemska inflytande....
Och folk vill påstå att SD inte är ett rasist/nazist parti...
Oj var står det? Det har jag missat. Det låter onekligen väldigt knepigt, men är det SD som står bakom de uttalanden eller en SD-anhängare?
Följande är två citat från Carina och Stefans SD blogg (samma blogg som bilderna med flickan var uppe på om jag inte missminner mig va?) där de besvarar flickans pappas uttalanden om hans polisanmälan av bloggen.
"Vad som inte hör ihop med det här landet, är attacker mot yttrandefriheten. Invandrare som inte kan acceptera grundläggande västerländska friheter, har ingenting i Sverige att göra. Dottern däremot skulle kunna adopteras av en svensk familj, hon är ännu ung nog att rädda."
"Bloggens uppfattning är att flickans öde är en tragedi, att pappan borde dömas för barnmisshandel och om möjligt utvisas ur landet och att flickan omhändertas av sociala myndigheter. Pappans värderingar har ingenting i Sverige att göra."
länk:
sdlandskrona.blogspot.com/2010/06/de-odemokra...För mig är dessa två citat ett så tydligt bevis på SDs rasism att det blir nästan löjligt, och med tanke på att det är så här de försvarar att de la ut bilderna på denna lilla flicka så har de enligt mig inte mycket att komma med öht.