Jag förstår faktiskt inte. Varför känner folk att dom har rätt att hacka på mig, komma med syrliga kommentarer, och ifrågasätta mig och mitt sätt att leva och vad jag gör med min kropp?
Tycker dom det är lika ok att säga till en person som är tjock och sitter på sin rumpa hela dagarna att dom är feta och borde röra på sig? nej jag tror inte det.
Men mig har dom rätt att göra så mot.
Jag tränar 6 dagar i veckan för att jag mår bra av det, då får jag höra att jag är träningsnarkoman och borde lägga mig i soffan lite mer. Nej tack! Får höra att jag äter för nyttigt, Hur kan man äta FÖR nyttigt?
Äter sådant som kroppen behöver och mår bra av.
Frågor om vilken kropps fett procent jag har. Skulle man fråga en fet person om det ? tror inte det, vad ger dom rätten att fråga mig? Jag är vältränad, välmående, pigg och frisk men får ständigt höra att jag är mager och borde äta lite mer kakor .
Mitt BMI är helt normalt, min fettprocent är hälsosam och min kondition är grym.
Varför blir jag behandlad såhär av folk i min omgivning? Ska jag behöva försvara att jag vill ta hand om min kropp och hålla den i bästa möjliga trim?
Vad tycker ni? Har ni varit med om något likande? Är det mer ok att kommentera smala än feta?
Jag vet bara att det håller på att driva mig till vansinne.