Hej, Jag äe en 26-årig mamma till två söner på 2 och 3 år.. Det här blir en chansning, en säkerligen korkad och pinsam chansning....
Jag är en typisk fattig person, allt har alltid gått plus minus noll i mitt liv. Jag har haft fattiga föräldrar som aldrig haft möjlighet att spara något till min start i livet på egna ben.
För lite mer än tre år sedan skulle jag precis söka till sjuksöterska, för att sedan bli barnmorska som är än idag min stora dröm, men så fick vi plötsligt ett chockbesked om att jag var över tre månader gravid.. Allt förändrades, idag har jag barnen, drömmen är fortfarande att utbilda mig och nu ska jag söka igen för att få en ordentlig och stabil framtid för framförallt pojkarna och mig

Varje månad vrider och vänder jag på varje krona.. Varje säsong säljer jag deras urväxte kläder på tradera.. Så även nu till våren. Pojkarna behöver ju nya vårkläder, speciellt ytterkläder. Jag är helt van vid detta och är såå tacksam att jag har dem, dem är prio ett för mig.
Jag skulle så gärna önska att jag någon gång bara kunde få använda dem hundralappar/tusenlappar på att få skämma bort dem ordentligt, och kasnke en gång för alla påbörja ett varsitt sparkonto åt dem

Det skulle vara lyckan för mig.
Jag förstår att du tycker det här är dumt och säkert ohövligt av mig! Men jag skulle bli överlycklig om jag fick en tusenlapp var till pojkarna för att använda till precis vad som helst, att dem skulle kunna få gå till leksaksbutiken och få välja en varsin leksak helt själv utan att jag skulle säga att dem får önska sig till jul eller födelsedag.. Och sen sätta in resten på sparkonto då :)
Jaja d var värt en chansning.. Oavsett så ska du njuta av att du har uppnåt nåt sådant i ditt liv, som oberoende, med arv och sparande. Jag ska jobba mig upp och göra mitt allra bästa nu om jag kommer in på sjuksköterska :)
Min mail är
Carro_lina86@hotmail.com