Um muhammed skrev 2007-12-25 16:35:21 följande:
smurfette Först och främst så säger Gud att det e förbjudet för en kvinna att ingå äktenskap med mer än en man åt gången..så här tänker jag....Det är lättare för en man att ta hand om 4 fruar än tvärt om då kvinnan är skyldig att se om hemmet barnen osv ..tänk dig att du har 4 män på 4 olika adresser då det är förbjudet att bo under samm tak..tänk sen att du ska städa alla hemmen ta hand om alla barnen, laga mat åt alla män, se till att dom har det bra i sina hem genom att vara glad och trevlig och samtidigt ska du tillfredställa dom då du är så trött att du knappt kan stå på benen...hur låter det??sen om du skulle bli gravid kanske du skulle stå där och undra vem som är far till dina barn..bara ett litet exempel hehe..Inom vår religion är det förbjudet så för min del finns det inte mycket att diskutera då jag anser att en kvinna inte ska ha mer än en man.sen är de ju även så att det är yterst få män som har mer än en fru.
Ursäkta mig.. Men varför i helvete ska KVINNAN göra allt det där? MANNEN kan fan själv städa sin jävla lägenhet!
Varför ska kvinnan se till att mannen är lycklig, han har fan lika stor skyldighet att se till att HON har det bra!
Och varför dra in något i detta som inte har med saken att göra!!!??? Det var inte en religiös fråga som ställdes.