saaaaaaaaaaara skrev 2012-11-01 00:21:01 följande:
VAD VILL DU MIG? du skriver bara för att vara elak och jag har inte ens gjort dig nått, jag fråga bara en fråga som man får göra på ett forum så jag fattar inte ens vad du är arg på och man skriver inte till nån att de skulle vara bättre för samhället om personen inte fanns, du får tycka vad du vill och tro att jag ljuger och vad fan du vill MEN jag vill inte veta dina sjuka tankar så sluta skriv de till mig!!!
jag stör ingen och jag gör inget fel, jag TAR HAND OM HUNDAR så ni kan sluta klaga på mig och jag ska inte förstöra samhället så ni kan va lugna och trycka på enter för jag vill inte prata med er mer....
Du har rätt inställning att vilja göra något, men något företag är det inte du har, eftersom du knappast är förmögen att kunna styra och kontrollera något sådant,
Har du en F-sedel? försäkringar?
Om inte annars så är du bara en vanlig liten unge som tar hand om någon annans djur under dagarna,
dvs du driver inte ett företag.( Enligt svenska lagen)Ett tips från coachen, skylta inte med verksamhet där du ej betalar skatt...
Jag ställer också bara en fråga, men får inget svar, vilket tyder på att du troligen inte kan svara eftersom du kanske saknar total kunskap kring det ämnet, vilket dock inte är förvånande om du bara är nu ca 15 år gammal, då kan man faktiskt inte så mycket om livet kan jag lova!