Hej!
Har varit medlem nu på familjeliv i snart 6 år, från och till och ganska aktiv de senaste 4 åren. Tycker att nivån på detta forum har blivit fruktansvärt låg!!
Det är mest påhopp av ganska grov och rent utav taskig karaktär på de , iallafall många, inlägg som skrivs.
Jag menar , de som är gravida skriver in och frågar massa olika saker om deras graviditet eller något annat som oroar, vad får många till svar? Jo... HUR ska vi veta det?? ring till förlossning eller bvc!!! Hon har kanske redan gjort det??
Eller de som försöker månad efter månad, letar efter graviditetssymtom och hoppas hoppas att det kanske är det hon känner.....frågar....vad får hon för svar??? MEN HERREGUD MÄNNINSKA KÖP ETT TEST!!!!!!!
Eller hon som testar månad efter månad, tar en bild på testet, lägger in det och frågar om NÅGON kanske ser detta streck oxså??? Vad får HON för svar??.....Jo...MÅSTE du lägga in bilder VARJE månad och hoppas på att du är gravid? Det börjar bli lite tröttsamt??!!
Sen har du dom föräldrar som skriver in och frågar olika saker och får snäsiga svar av dom som tycker att dom inte ska utsätta sitt barn för fara och ställa frågor här i stället för att ringa doktorn!!! Det har dom kanske redan gjort!!!!!!??????
Sen har vi känsliga rummet som är värst med sina taskiga svar, eftersom där kan man vara anonym och inte behöver visa sig , då kan man verkligen ta ut svängarna......
Nej FY säger jag vad nivån har sjunkit här på familjeliv......vet inte vad jag vill med detta men var tvungen att skriva detta för jag tycker SÅ synd om vissa här inne som bara vill ha , ibland, några enkla svar och behandlas som om dom vore dumma i huvudet........