Jag blir så j-a irriterad på männsikor som prutar på en kanondeal!
Det vi skulle sälja hade vi ute för mindre än hälften av nypriset. (3600 nytt och vi säljer för 1500) Ändå ska det prutas!

Jag tycker det är fräckt rent ut sagt.
Jag gick INTE med på det. Ja ja.. deras förlust. Det står människor i kö för det vi säljer så.. (vet inte om man får skriva ut exakt vad man säljer? Det får man inte va?)
Var bara tvungen att få ut min irritation. Här ställde man klockan för att vara tillmötes kl 8.30
och så kom det ett par snåljåpar o så blev det ingen affär.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-29 15:22
Det här var tydligen ett hett ämne!
Jag har hursomhelst fått stolarna sålda nu till det pris vi hade satt. Jag är ingen jättevan Blocket-försäljare men har lärt mig nu att antingen sätta prutmån eller skriva "prutat och klart".
Som köpare prutar jag aldrig utan jag köper varan till det pris som säljaren har sagt (om det inte har varit uppenbara skavanker som säljaren har mörkat om) Därför ville jag ha likadana köpare som jag själv är - dvs man betalar för varan utan tjafs.
Hävdar ff att det är ett jävla otyg o komma tidigt en morgon och pruta på fina varor. Då kunde de ha försökt redan i mailet eller telefon så hade jag sållat bort dem direkt.
Men som sagt.. jag har insett nu att jag måste bli tydligare på att informera att satt pris gäller - ingen ide´ att pruta.