Tagga ner lite tjejen, ditt förhållande går inte under bara för att din man glömt alla hjärtans dag (om han nu har det). Det betyder inte att han älskar dig mindre, det betyder inte heller att han hittat någon annan och det betyder INTE "att du ska göra slut med honom". För alla hjärtans dag är otroligt överskattat, det är faktiskt ingen big deal över huvudtaget och "nu pratar vi inte cheesburgare".
Alla Hjärtans Dag

är mer en dag där alla affärsverksamheter har en chans till att få in lite extra pengar. De tjänar stora pengar på alla dessa människor som desperat springer runt och shoppar blommor, chokladhjärtan osv. Visst det är super gulligt att få någonting utav sin älskling på kärlekens dag. Men det känns inte som att det är den viktigaste dagen på året eftersom man kan fira den dagen varje dag om man skulle vilja det, man har ju varandra varje dag i ett förhållande. Man borde uppvakta varandra betydligt fler dagar än bara den 14 Februari.. För mig betyder inte en present allt just den dagen och den måste inte vara dyr eller tung eller vad fasen som helst..
För mig är det tanken som räknas, till exempel om min älskling kanske överraskar mig med en ros, ett bubbelbad, en biobiljett, en puss, en kram, ett sms. Vad sjutton som helst.. Om han kommer ihåg att "uppvakta mig lite" den dagen så har han övertäffat allt. För mig är det 14 Februari varje dag, jag ser till att uppvakta honom på ett eller annat sätt hela tiden genom både det ena och det andra. Kärleken i ett förhållande betyder mer än alla pengar i världen, så koncentrera dig på din present till honom istället och låt honom göra som han vill angående sin del av firandet. Om han glömt det så är han inte den enda, det är vanligare att tjejer håller koll på en sån dag än att killar gör det. Killar bryr sig inte så mkt för det mesta. Bli inte allt för besviken på honom, dumpa honom inte på grund utav detta om det inte ligger någonting betydligt större och allvarligare bakom..
Jag vet inte ens om min pojkvän kommer ihåg den dagen, men magkänslan säger att han gör det eftersom han varit mycket mån om att fira varje månad sen vi blev ihop. Detta månadsfirande pågår fortfarande även fast vi är inne på över två år. Det känns otroligt mysigt och jag älskar känslan av att bli så ompysslad fortfarande.. Hoppas det håller i sig!!
Jag hoppas det ordnar sig med din dag med, men ta ett djupt andetag och andas så ska du se att det går lite lättare! :)