Jag kanske överreagerar nu men har jag rätt att störa mig, känna mig ledsen sårad eller besviken av att min man är ute på krogen och gör gud vet vad medan jag ligger hemma sjuk som en gris......???? Tilliten är väl av många anledningar inte den bästa mellan oss, varför vill jag ej gå in på men jag är så jävla ledsen och besviken som sedan förvandlas till argsinthet. Jag vill bara smocka till honom känner jag ibland när han säger eller gör vissa grejer. För det känns ibland som att han gör/säger saker bara för att irritera mig. Vad ska jag göra? Känner för att snyta ut all förkylning, sätta på mig finstassen och finskorna och gå ut jag med. ARG!!!!!!!!!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-17 19:02
hans son ringde precis, kul att han håller reda på sådant......skrev ett sms sa att han ringt men att jag också sa till sonen att pappa var ute med jobbet och hör nog inte telefonen om han skulle ringa den. Hörde hur min bitterhet fick överhanden så jag backade en bit och började föra en konversation med sonen om saker han gjort idag. Känner mig som Askungens elaka styvmamma......
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-17 20:04
Va ger du mig? Jag var ute och tog en promenad, visste att det som maken skulle gå på skulle börja sju då vi pratade när jag var ute och promenerade. Hörde att han lät lite irriterad. Kvart i åtta ringer han och säger att han sitter på bussen hem.....jag blev en aning ställd vill jag lova varför har han så bråttom hem? Nu till det ännu roligare 20.00 ringde han och sa att han satt på tåget hem. Så kan ju vänta honom innanför dörren om en timme.