Jag har ju också surfat runt och letat UJ duo, och det som Aprilia77 har köpt verkar vara en 2009 - då ingår regnskyddet och den är nedsatt i pris nu. Dock ingår inte bumper bar.
Vill man ha 2010 ingår bumper bar men inte regnskydd.
Jag beställde en UJ single + buoerbar för ett år sedan, som jag skrev i din andra tråd, och då mailade jag dem och frågade om frakten, ville veta exakt då jag ville kunna jämföra totalpris med andra återförsäljare. Detta är svaret jag fick från dem då:
Hi,
Thank you for your email, shipping for this order will be £23.00. If you decide to order then please order through the website and make a note in the comments box that you agree to the extra postage charges of £23.00 and this will help to speed up your order.
När jag letade runt då visade det sig att totalpriset hade blivit lite lägre på practical
pushchairs.co.uk men de hade inte bumper bar:en hemma, och jag ville inte vänta.
Nu har jag hittat det lägsta priset på 2010:en på
Babyjungle.nl (man kan välja engelsk text), de har 10% rabatt på ordrar över 500 euro (räknas av direkt i varukorgen), och frakt till sverige är 42 (man väljer land så visar de frakten i varukorgen direkt). Har dock aldrig beställt därifrån, men det verkar bra. Tror någon i UJ-tråden har beställt därifrån.