Hej Pappan!
Tack för att du delar med dig och ger ett annat pespektiv.
Jag är TS med annan nick, pga isoleringen på landet, där jag saknar åtkomst till mitt eget FL konto..
Ja, vad kan man säga-jag förstår fullkomligt att ni isolerat er-har ni dessut0m RS erfarenhet, så är det ännu mer förståeligt!
Vår lille gosse är nu 20 månader (16,5 korrigerat)och är tros sina sjuká lungor , väldigt frisk, än så länge. Men det är så vi vill behålla honom, så för oss känns denna isolering i sommarstugan också naturlig.
Dock är det ett logistiskt trixande in absurdum och storebror 15, far nog ganska illa av att inte få vara med sin familj.
Jag har följt utvecklingen av svin-flunsan sen i april, ich läst mängder av artiklar, rapporter mm från USA, Mexico, Kanada, UK och andra länder. Och känner mig inte så mycket klokare...
Vaccinet känns som den stora osäkerhetsfaktorn, och jag är väldigt kluven om vi kan låta lillen få det.
Hans neodoktor trodde det kunde räcka om vi i familjen vaccinerade oss, men då är han ju i princip lika oskyddad när den andra, värre vågen kommer till våren...
Det verkar som om vaccinet inte finns tillgängligt förrän i mitten av oktober, och det är fortfarande osäkert hur vår familj rangordnas i prioriteringen..
Förstår att ni haft det svårt med er killes BPD och det var en sån Aha-upplevelse läsa ditt inlägg. TÄNK om man hade haft ngn att tala med då när man var mitt uppe i det svåra!!
Det var därför jag startade tråden, för att kunna stötta och peppa andra, men man behöver ju pepp själv också-så Tack!