Menar du att vi isåfall träffades på barnmottagningen på Sös? Med en liten kille som skulle kollas synen (tror jag det var) som var född v 24-25 eller så?

I så fall var det jag... Skoj!
Vg progesteron: Jag fick rejäl dos progesteron att knapra dagligen från att jag fick cerklaget insatt. Just för att det ska göra livmodermuskulaturen mer elastisk eller hur de nu sa!? Bricanyl är ju meningslöst såvida man INTE har sammandragningar och jag måste säga att jag struntar högaktningsfullt i deras svenska rutiner: OM jag blir gravid igen så kommer jag att kräva progesteron då det kanske var pga av proggarna som jag lyckades ligga öppen i 17 dagar

innan snittet.
Kuriosa: Men det är samma progesteronpiller/suppar/vagitorier som jag åt som man annars stoppar upp (ni vet var

) så det kändes lite läbbigt att äta sådär.. he he
X skrev följande: (signaturer och tider i citat är dolda tills vidare)
Oj! Tänkte inte på att man inte ska skriva namn kanske... Det märks =) Jag som inte kan läsa att du inte var gravid nu, men det spelar ju ingen roll, bara intressant att höra vad de sagt till dig om nästa gång. Vet du, jag träffade en på barnmottagningen på sös som fött i just Belgien, kan det vart du?? Kom och tänkta på det nu! Vi bytte bara några ord men det kom på tal. Vilken liten värld det skulle vara i så fall!