X skrev följande: (signaturer och tider i citat är dolda tills vidare)
Hej för att svara på tidigare fråga så var Theo 4,5 mån når han hade sin sista cpap natt. han är född i v 26+o så det var drygt 1 mån efter
bf.ville bara uppdatera att plastik kirurgerna i göteborg har mätt och ttittat på bilder och theo behöver inte göra en op som formar om skallbenet nu. vad framtiden siar om vet vi inte men det finns en chans att skallen formas om själv. en stor lättnad. men ack den glädje som varar, fick åka till akuten inatt då theo hostade tjockt gult slem och var snabbandad med indragningar dock ingen feber. han hade slem i lungorna och hade ett crp på 19 så de bedömde det som en början på en lunginflamation och pc igen. idag är han väldigt sjuk men tänker att bara några dagar till så vänder det.Queen . hur har det gått för din store pojke?. Grattis till två åringen. roligt att han har tagit ett kliv i utvecklingen också.pre mamma. hur går det? ska ta mig i kragen och svara dig
snart.ha det bra
Hej Ollie!
Det går väl en dag i taget för min J. Han har nu höjt betablockerarna till maxdos, men inte blivit sämre av dem. Så han kan nog fortsätta äta dem. Idag är han förkyld och hemma för det-vi tar inga risker så han åker på en hjärtsäcksinflammaton eler liknande.
Nytt UL i maj och då får vi veta om det blir op eller livslång medicinering...
Var på hjärtlung röntgen med C i tisadgs-glömde berätta om den i mitt långa svar till Written Fiction!
Han var SÅ ledsen när jag och hans pappa höll fast honom-det känns som rejäla övergrepp, undersökningarna nu när han blivit så stor!
Men till slut lyckades de få två bra bilder på de små lungorna-och nästa vecka hoppas vi få svaret!
Snälla alla-håll era tummar hårt för att det är goda nyheter!
På sista tiden har jag känt att jag inte har fler resurser för oro och sorg. Min gamla panikångest har börjat komma tillbaka och är superrädd för att bli så dålig att jag inte orkar!
Så vi behöver verkligen lite goda nyheter...
Så skönt att inte T behöver opereras!!!
Men tufft att han är så sjuk nu! Är det bra med din andre gosse?
Hoppas verkligen att vi kan ses med WF i vår-tror vi alla skulle ha mycket att prata om!!
Kram till dig och allai tråden!