smarties skrev 2010-03-09 22:18:56 följande:
Varför kan han inte sova bredvid dig?
För att vi hade vår dotter sov mellan oss till hon va 2 år och det tog sååå lång tid att få henne att sova i sin egen säng sen. Gör inte samma sak med lillkillen,vill att han lär sig sova i egen säng på en gång.
Jag har faktist mycket mat och fet mat dessutom

.
Vår kille är väldigt stor,har gått upp väldigt mycket av min amning och gav han tillägg ett tag på kvällen,men sen tyckte bvc att han inte skulle behöva det,om det var pga vikten tror jag.
Minxy skrev 2010-03-09 23:01:42 följande:
Försök tänka på att alla "rutiner" som små barn har ändras med ca 2 veckors mellanrum. Det kommer alltså vara på ett sätt i ca 2 veckor och sedan byter barnet schema och hoppar t.ex. över ett eller flera nattmål osv.Varför tror du inte att det är tänderna? Vår son fick sin första tand vid 4 månader och jag minns att han var extra gnällig just nattetid under en vecka i samband med tandsprickning.
Får hoppas detta är övergående,men han har varit så här sen ca 3-3,5 månad så därför tror jag inte att det är tänderna bara.
Lota skrev 2010-03-10 18:04:08 följande:
Finns massa inlägg om struliga 5 månaders bebisar nattetid.. de har ett utvsprång nu mellan 22-26v o skulle tro att det är den som spökar o för många kommer ju tänderna nu också närmare 6 mån så kan vara en kombination.Härda ut så har det här språnget passerat, och du får lite vila innan nästa språng kommer! Kram
Ja,tack,ska försöka bita ihop

.