men äntligen!!! hej igen alla! Jag kommer behöva alla tips jag kan få när Selma blir frisk igen (RSvirus...) Hur kämpiga nätterna än varit nu kommer det bli värre när hon är frisk och ska vänjas av vid att sova mot min axel på soffan haha. hon kan inte ligga ner, och när de värsta hostattackerna kommer vill jag ha henne nära, de kan pågå i minuter och ofta kräks hon upp slem... men men, änsålänge sover hon dagslurarna i min famn eller i sittvagn och nätterna börjar i sittvagnen ( kört på som vanligt med bad kl18 och nattning 18-30-18-45, så lite rutiner har vi kvar!) men när det blir för jobbigt, ofta ca kl 01 och jag märker att hon inte kan somna om själv, så sätter vi oss på soffan.... mamma mår kanon nu, 16 nätter inatt... men, dagslurarna funkar kanon faktiskt. Har inte ens tänkt på dem, nätterna har tagit allt fokus, men upptäckte att hon verkligen sover de tider hon ska efter EASYschemat vi haft i ca 1 månad. Nu börjar hon kunna äta igen, har bara varit bröstet ett tag (var väl enklast med andningen kanske?) så jag hoppas att hon kryar på sej snart! och då ska vi ta itu med nätterna på allvar! De hade ju börjat flyta på innan hon blev dålig, men men , nya tag!!!