X skrev följande: (signaturer och tider i citat är dolda tills vidare)
Det händer inget nytt... hon har gått på dagis sen sept och åker i samma vagn... det här kan inte va nån period, hon har hållt på i ett halvår..... vi orkar inte.. vi har provat att hon sover med pyjamas och utan pyjamas, bada innan sovning, sova utan strumpor, sova med strumpor... Var köper man en nattlampa? På IKEA?Tack för alla svar
Jag hade samma bekymmer med min dotter, som nu är 15 månader... men hon gallskrek iof inte utan hon skulle bara upp och leka ett par timmar varje natt... vilket inte håller i längden då vi har tvillingar och de funkar inte att vara vaken dygnet runt...
Vi vände oss till BVC för jag höll på att gå åt... fick kontat med special BVC i Uppsala som hjälpte oss! Nu sover båda hela nätter, men visst kan de bli bakslag då hon vill leka...
Och eftersom jag har två små på samma gång så kunde jag ju inte läga mig när dottern var trött utan då var jag ju tvungen att underhålla hennes bror istället...
Jag vet att de är jätte tufft att inte få sova då min dotter även hade kolik i tre månader och skek då hela kvällar och nätter.
Hur mkt sover din dotter på dagen? Slmn genererar sömn.
Det kommer att komma en artikel nu i Mars i Vi Föräldrar som våran familj är med i just om barnets sömn!
Har du frågor får du ärna ställa dom till mig.