Mitt barn ville inte glo på mig längre än 8 månader vilket är OK för mig. Han sitter med mig alla dom övriga vakna timmarna så nåt annat skall väl barnet få se
Han började hänga ut från vagnen och ville inte sitta still en dag så då bytte jag och han tyckte det var superkul.
Vet inte vad ni går i för tokiga miljöer med jag tror inte mitt barn blir otryggt av att sitta och titta på lite träd och bilar nån timme per dag. Han blir nog mer traumatiserad att se sin mor hela dagarna
Jag tycker faktiskt att det är ganska löjligt att tro att ens barn kommer bli otryggt av att åka vagn och se lite natur en liten stund per dag. OK att man kanske inte vänder ett väldigt litet barn och man kanske inte tar dem i skrämmande miljöer, men tror ni inte att om era barn skulle uppleva det som skrämmande så skulle ni märka det????
Kan säga att här i USA åker mer eller mindre alla barn frammåt (liten som stor) och det varkar ju faktiskt som alla miljoner barn här har klarat sig ganska bra. Använda sitt sunda förnuft brukar ju funka ganska bra så om ditt barn visar att den inte vill sitta frammåt så gör man väl inte det? Tror ju inte det är nån som tvingar sitt barn att åka frammåt.