Hejsan, här finns en till som inte heller har några släktingar knappt... min mamma somnade in för alltid efter att varit sjuk länge i canser för ett år sedan exakt på fredag. *saknar dig*
Och min pappa dog när jag var 4 år, har inga mor/far föräldrar kvar och inte heller min dotter... på hennes pappas sida har hon ju släktingar men vi har inte så mycket kontakt med dom,(dom bor långt bort).
Så ja...jag känner mig ledsen över att min lilla dotter inte har som hennes små kompisar någon äldre släkting som busar med henne och skämmer bort henne lite och så...
Jag hade inte heller några far/morfäräldrar när jag växte upp då dom dog när jag var liten....vet inte om jag saknat det så jätte mycket, jo...i bland såklart ...när andra barn liksom blev lite ompysslad och passad av far/mor föäldrarna...men jag visste liksom inget annat...så för mig har det gått bra ändå...
Men det känns ändå lite sorgligt att min lilla dotter går miste om det... försöker komma i kontakt med äldre på annat sett, snälla grannar och så...men det är ju inte samma sak ....