Igår somna lillan 20 efter lite trassel, men sov ända fram tills 23 då jag amma henne. Sen sov hon ända fram tills 03:30, det är rekord på hur länge hon sovit i sträck!!! Sen var hon vaken i en timme sen sov hon fram till 07!
idag har jag myst med henne massor kramats gosat och inget ammande har inte ens behövt pumpa
och nu på kvällen somna hon redan i famnen efter badet, inget skrik inge krångel. Klockan 17:45 sov hon redan.
jag är i chock! Hon är som ett nytt barn?! Sover länge är glad, har inte ens varit ledsen idag. Som hon annars varit när jag jämt ammade. Hon har varit så lugn, o harmonisk och faktiskt jag har mått bättre, känt mer kärlek till henne och faktiskt orkat lekt idag och haft roligt.
Känns som jag drömmer lite... Snart kommer hon börja krångla och vakna varje timme igen och att jag slutade amma gjorde ingen skillnad. Känns som det är för bra för att vara sant...
Kan det verkligen bli sån här skillnad för man slutar amma? Att hon helt plötsligt sover? Helt plötsligt är glad? Jag är gladare? Är det möjligt?