Hej alla här... känns redan som jag känner er lite grann... Har under de senaste dagarna plöjt denna och tidigare autismtrådar. Min son fyller tre i oktober och fick i tisdags diagnosen autismliknande tillstånd. Just nu försöker jag ta in all information om HBOT, IBT, kostomläggning etc... iaf de stunder jag inte bara gråter och känns som jag aldrig någonsin kommer orka göra någonting mer igen... Min son har inga allergier, torr hud, svullen mage, problem med mage/tarm/avföring men känner mig ändå väldigt positiv till kostomläggning. Känns som att man måste prova allt som eventuellt kan hjälpa hur jobbigt och kostsamt det än är. Är nog inte riktigt där än. Skulle vilja göra lite tester först och ha första möte med habiliteringen osv. men skulle ändå vilja göra någonting. Tänkte på omega-3 och vitaminer/mineraler. Vad kan man ge till barn runt tre år, vilka mängder, vilka märken och var köpa.
Vill även tacka speciellt kaffemamma, Zelia, SaramedM och IlsaBlackWidow som i autismlänkarna lärt mig otroligt mkt.