hej igen Karin!
Nej det är INTE så lång tid kvar till skolan.. inte när man ska fajtas med allt och alla runtomkring! För även om det är tid kvar i tid rent krasst så tar allt sån TIIIIID innan det blir klart! tex kan skolan helt plötsligt komma på att utredningar osv med psykolog osv ska finnas för att få resurs och till det så är väntetiden ca 1, 5 år!
Vissa läkarintyg osv kan ta tid att få fram, sen ska skolan ha alla papper och bestämma sig, ev. måste ni överklaga (hoppas inte, men vet ju aldrig..) och allt detta tar tid! Sen omn de bestämmer att ni ska få en resurs eller elev assistent så ska det planeras och anställas en person till det med osv osv så ja man BÖR vara ute i god tid så man ORKAR med rent mentalt!
Ni får jättegärna komma hem till oss, passar i stort sett närsom.. jag orkar inte vara uppe mkt pga sammandragningar osv sen kan ni ju se vilka anpassningar osv vi har tjatat till oss :-.P
Har du mitt nummer? kan ju smsa eller ringa om när det passar.. bara torsdag och helgen som jag inte kan denna veckan tror jag.. Imorrn går tex jättebra
Samuel kommer hem vid 2 om du vill träffa honom och Bianca kanske tycker det är roligt! Vet att Sammy alltid blev jätteglad när han såg nån annan i rullstol när han var mindre..