Kaosmamma: men vad fan.... Jävlars helvetes jävlars förbannade skit! Tänker en massa på er! Tusen och åter tusen kramar. Vi gör btw till :Östergötland så då är det nog annorliunda med astmapatienter. Tror dock inte att de haft så många barn här heller. De hade aldrig haft ett tvillingpar med samma problem iaf. LIka komiskt varje gång när de inte såg skillnaden. Iof det händer ju fortfarande att vi också tar fel....... Men inte som när de var bebisar. Då var det rena helvetet kan jag säga. Trots att vi målade Melinas tånaglar med nagellack osv-
Orange: Vi går inte ut

Nej men skämt å sido, de får alltid lite vento innan vi går ut. Sedan lite mer vento när vi kommer in igen. Önskar det fanns nått bättre långverkande bronkdilaterande för små barn. Själv kör jag på oxis, fungerar bra. Men är det kallar än -4 går vi inte ut. Kan säga att vi börjar klättra på väggarna när termometern klättrar nedåt -20 varje dag.... fy helvete kan jag säga.
Tigermamma: Svårbehandlad astma är också knepigt. Min är lite så, blir aldrig sådär sketarisig som S o M utan bara risig och rosslig. Svårt oavsett. Men IVA med ett astmatiskt barn är ingen dröm kan jag säga, inte med två heller för den delen. HAhah
Vet ni nått ironiskt, maken och jag satt en kväll innan de blev sådär risiga och pratade om att det var länge sedan de var sådär aprisiga och framförallt Melina. Tänk om det vänder snart! Vi drömde oss bort kan jag säga. 24h senare stod vi på akuten med två ordentligt risiga brudar. Snacka om brutalt uppvaknande. Turligt nog kunde makens bror ta Ville annars hade jag nog stått där själv med S o M. Har lite svårt att vara den som är hemma, är förmycket kontrollfreak för det.
Annars, slemkrääääääääks! Mums!