Väldigt intressant tråd då vi är missnöjda kunder hos pippilotta.
Vi beställde ligginsats till vår vagn och adapter till bilbarnstol 25 februari. Vi har mailat 100 ggr och ringt och avbeställt och vill ha våra pengar åter.
Vi har förklarat att vi måste beställa av någon annan och det är leveranstid. Detta meddelade jag första gången runt 25 mars.
Min sambo åkte ut och pratade med dig, Gunilla, igår och då sa du att du skulle meddela oss ett datum för leveransen, om det inte skulle vara möjligt så skulle du återbetala pengarna till vårt konto IDAG, tisdag.
Jag har ringt konsumentvägledare, skickat in anmälan till ARN idag och kommer att gå vidare på alla möjliga sätt med detta om inte jag får mina pengar tillbaka.
Gunilla hävdar i senaste mailet att vi inte kan få några pengar tillbaka förrän vi returnerar varorna. Men vi har inga varor att returnera! Och vi vet inte när de kommer för det kan hon inte svara på!
Hon har nu hållt våra pengar sen 25 februari så vi är låsta och kan inte heller beställa från någon annan.
Jag har aldrig i hela mitt liv blivit så provocerad som jag är nu och herregud Gunilla, jag kommer att sprida ryktet om detta pissföretag till alla jag känner och någonsin har pratat med.
Förövrig när du ändå läser denna tråd så ser du ju att du inte har rätt att hålla våra pengar, 30dgr är det som gäller.
Polisanmälan är väl det jag missat men det ska jag också ta tag i, inte så krångligt då min syster jobbar på polismyndigheten.
Du har börjat bråka med fel person, det är allt jag har att säga. Jag har mailat dig mitt kontonr och du kan föra över pengarna så ska jag överväga att inte gå vidare med mina anmälningar, men jag är riktigt uppretad så inga garantier på det, precis som med dina leveranser.