FiW-du har fått samma svar som jag skriver nu på fairshopping där du också skriver en del ohövligt om ett sedan 5 år seriöst företag certifierat av trygg e-handel!
Jag tänker inte ens kommentera det du skriver om oss då det inte är ett uns sanning i att vi ligger illa till eller skulle vara oseriösa!
Ett nystartat AB efter att ha varit enskild firma får alltid lägre kreditstatus hos UC eftersom all historik försvinner och man anses nystartade-inget konstigt.
En skuld kan vara en tvist-har du tänkt så långt som verkar vara sugen på just tvister?
Jag har mailat dig och även svarat dig på öppet forum(eftersom du verkar föredra att hålla konversationen där) att du precis som alla andra kunder får följa våra köpvillkor-dvs posta varan i retur till oss för byte.
Vi har inga förtryckta paketsedlar utan oavsett orsak till retur får du lägga ut för portot. Är det ett ångrat köp står du själv för portot-en reklamation eller ett fel från vår sida innebär givetvis att du får returoportot tillbaka.
Meddela till vilket kont0 bara så löser vi det.
Hur vi än löser detta kommer du inte bli nöjd och vi har inte behandlat dig på annat sätt än våra andra mycket nöjda kunder vilket ju också kan tolkas på flera sätt..
Förstår inte av vilken anledning du fortsätter denna diskussion som ju inte finns något att diskutera om mer..
Vi har plockat fel och löser det-det är beklagligt men tyvärr sånt som kan ske.
löste vi det inte förstår jag din ilska men nu förstår jag faktiskt inte varför du driver detta utöver en normal diskussion långt över det som är normalt att diskutera om på ett forum.
Allt är till salu till rätt pris-så även Pippilotta