Här kommer änu ett klagomål på pippilotta... har tidigare inte velat skriva här, men har följt tråden.
Så här ser det ut för oss:
Jag har köpt ett fleecefodrat regnställ av märket Didriksson till min gudson. Köpte detta i november förra året, han har använt det sporadiskt, men hans mamma såg efter ett tag att det var konstigt slitage på stället, den extra förstärkta delen i rumpan hade som spruckit, hur nu det kan hända på ett nytt ställ, hon har aldrig tvättat det eller torktumlat det utan alltid bara spolat av det vid behov. Samt att dragkedjan var trasig.
Jag mailade pippilotta, de bad mig skicka tillbaka stället. Vilket jag också gjorde, det skickades till dem den 17mars i år... ännu inte fått varken ett nytt ställ eller pengarna tillbaka.
Jag har mailat pippilotta med jämna mellanrum och frågat hur det går, då sa de att didriksson måste ta beslut om huruvida det är ett vanligt slitage eller inte. Men han har haft ett didriksson ställ innan, som han hade i nästan tre vintrar och det ser nästan nytt ut...
Jag undrar lite hur deras leverantörer ser på detta, jag menar, detta gör att jag tvekar på didriksson också, även om jag vet att de är otroligt seriösa! Jag har försökt ringa för att få prata med Gunilla, men får juh samma telefonsvarare som alal andra! Det är otroligt irriterande att inte kunna få prata med någon när man är missnöjd!!!