Jag är så förbannat trött, irriterad, arg, less på dig, Biomamma,
inte bara jag, förresten, utan även din ex sambo / biopappa till ert biobarn!!
När ska du sluta skicka onödiga frågor och påminnelser sms? Varför kan du inte bara ringa, då du ska och ställ dina onödiga frågor då? Och dina påminnelser, kan du stoppa upp någonstans! Dina idiotiskt dumma påminnelser och onödiga frågor!
Under 4 nästan 5 år nu, så har det inte hänt någonting akut, vi har inte fått ett enda sms som är av en akut händelse, utan det är frågor som kan lika gärna vänta till överlämningsdagen, eller hur?
Ändå måste du skicka sms som du dessutom fått svar på (för länge sen) och flera ggr efter flera veckor, så måste du skicka återigen frågan, som du fick svar på för länge sen?!
När det kommer ett sms med en fråga och du får ett svar tillbaka, ändå är du inte nöjd utan måste skicka liknande samma sms men annorlunda formulerat minst tre ggr till, flera veckor senare, för att .........??? Förstår inte?? Är det något du tror att jag blir avund på? Då tror du fel, ärligt skrivet så är jag inte avund utan jag blir störd av dina onödiga frågor, du får gärna ringa och prata med ditt ex för min del, tror att ert barn skulle tycka bättre om att höra sin mamma och pappa prata med varandra?! eller annat? Orka hålla på som du gör, du har ett enormt kontrollbehov och du verkar inte ha tilltro till din ex sambo /barnets biopappa, vilket är så konstigt då du själv ville att barnet ska ha 50% rätt till sin pappa så som mamma? Att du själv ville sköta ditt ansvar när barnet är hos dig och att pappa + jag skulle ansvara vårt när barnet är hos oss?!
Hopplöst, Meningslöst, suck och stön, Fortsätt gärna söta lilla biomamma du, att skicka onödiga sms och flera ggr om, men som du redan säkert märkt så får du inte svar, endast då det är akut ang. ert kära lilla barn, så kommer du få svar! Men då är det väl så akut att du har lärt dig att inte skicka sms, utan måste lyfta på luren och slå telefonnr till biop? eller skulle du vara så dum att du skickar ett sms då också? När det verkligen är akut?!!
Till er som kommer att kommentera min TS inlägg:
Jag är bara så förbannat irriterad över omogna biom som inte har eller klarar av att släppa sitt tidigare förhållande till barnens biop, på ett sjukt omoget sätt hålla på så här som denna biom gör.
Biop och biom har absolut inte någon som helst bra samarbete, utan så här har det varit från start, då de valde att separera!
Jag har då aldrig varken läst eller hört att en biopappa håller på så här med sitt ex, men vissa biom är tydligen så här hopplöst kontrollfreak, eller vad beror sånt här?
Det är väl tur att man som bonusm hållt sig på avstånd och inte lägger sig i deras barn och kontakt mm. Så skönt att slippa de problemen också med denna biom!