X skrev följande: (signaturer och tider i citat är dolda tills vidare)
tack och lov hatar inte biom mig (än iaf, hon kommer säkert göra eftersom jag börjar ställa krav) men hon beter sig som en femåring om hon inte får som hon vill! börjar skrika och leva om, herregud hon är snart 30. det stör mig att han inte vågar säga ifrån och att vi måste tassa på tå inför henne så hon inte ska få några utbrott.hur långt ska man låta det gå? jag börjar tappa respekten för min kille som inte ens kan säga normala saker till henne.det var hon som tjatade och tjatade om att dom skulle skaffa barn trots att min kille inte ville och så vart det barn och hon vill liksom inte ha honom. hon sitter med kalendern och räknar dagarna och det blir ett jävla liv om vi haft en dag mindre trots att vi alla gått med på HENNES byte av dagar. fattar inte hur man kan tänka så om sitt eget barn, så kommer jag aldrig nånsin göra.men tack för svar, skönt att man inte är ensam...
Det där med att skrika och leva jävel när man inte får som man vill känner jag igen. Vad vinner de på att göra det?
Jag förstår att min kille inte orkar bråka med henne. Fullt ut för det blir ständiga bråk och han får hela tiden höra att han inte bryr sig om barnet och att han bryr sig mer om mig m.m.m.m.
Jag känner igen dig med det där att tappa respeketen.. Tills VI verkligen satte oss ner och pratade ut om det hela. Jag kände att han hela tiden dansade efter hennes pipa. Allt hon sa gjorde han. Det var så jag upplevde det hela.
Men efter vi pratat så vet ajg att det inte är så.
Hade min kille bara gjort hade det varit liv då? Antagligen inte..
Vi känner inte dessa kvinnor alls, våra killar har varit tillsammans med dom och vet hur de fungerar. Så ett tips är att ni sätter er ner och du spyr ut all galla över situationen så kanske det blir bättre.. Det funkade för oss.
Dock är det fortfarande jobbigt men jag vet ju om nu att det inte var som jag trodde.. Han säger ifrån men tyvärr har han inte "rätten" på sin sida....