Nu är våra barn så stora att dom tar sig mellan oss själva, men tidigare så gick vi nog faktiskt in i varandras hem.
Jag hämtade mina barn i skolan på fredagen, men deras grejer var i pappas lägenhet så vi gick tillsammans och hämtade dom, och då var mitt ex inte hemma. Men det är ju inte så att man håller på o rotar runt i lägenheten eller så, man tar det som ska med och sedan går man och ser till att det blir låst.
Min sambos ex har också varit inne i vårt hus och vi i hennes, det handlar mest om att barnet vill "visa" sitt rum eller något annat, vi blev faktiskt till och med ordagrant inbjudna av sambons ex när vi skulle hämta och visst....det känns ju lite knasigt till en början och sitta och diskutera köksluckor med hans ex, ha ha!
En annan gång så visste jag inte att bonus skulle bli hämtad av mamman så jag satt och åt frukost och såg allmänt risig ut, stökigt i huset var det också och sambon hasade runt i morgonrock....Eftersom inget var klart så ropar ju bonus glatt in mamman medans jag bara ville dööööö, men det är sånt man får ta - vad gör det om 100 år typ!