Jag är såå ledsen att det gör ont i mig! Min vän, min absolut bästa vän blir psykiskt misshandlad av sin pojkvän..
Ja har hört hennes syster berättat att han inte är bra.. Men inget jag sett.. förns nu...
Jag och N har varit vänner i många många år!
Jag vet vem den här killen är, har träffat honom och har vänner som känner honom väl, han är tydligen, enligt dessa vänner, världens trevligaste, snällaste och mest omtänksammaste man kan tänka sig...
Häromdagen såg ja honom arg! riktigt arg! Har aldrig sett honom så, hon är gravid, v.20 och han skriker att hon är oansvarig, kommer aldrig kunna ta hand om barn, hem eller nånting, han trycker ner henne så fruktansvärt, blir hotfull mot henne, efter detta kom sms från henne, då hon började skriva om att nu är han arg igen, jag är rädd osv osv..
Det gör så ont i hjärtat att läsa, ber att få hämta henne men det vågar hon inte, han har inte gjort något fysiskt, som hon sagt, men jag vet inte..
Vart kan jag vända mig? Vad ska ja göra.. Hon måste få hjälp, hon förstår det inte själv, hon säger att han är snäll ibland och att det kommer bli bättre... snälla nån som vet vad jag som utomstående kan göra?
Tack!