jag bor med en man som har ett förflutet med anabola, han var under den tiden i sitt liv tillsammans med en tjej som han våldtog nätterna igenom.
detta var 12-10 år sedan. Grejen är den att hans ex blev med barn och behöll barnet, vilket idag är ett väldigt undrande och klokt barn på 20 år.
såklart tog det slut mellan kvinnan och in pojkvän när barnet var två år gammalt efter ett år var min pojkvän drogfri och gick på behandlingar för det han gjort henne.
kan ju tilägga att ingen anmälan har gjorts.
min man och jag har dottern varannan helg och det funkar superbra. men på senaste tiden har dottern kommit och frågat min pojkvän varför han slog hennes mamma och varför han spottade på henne och grejer. (min pojkvän har aldrig slagit henne, vilket hon själv har sagt)
så antagligen har hon sagt detta för att hon inte vill att ungen ska vet vad han egentligen gjort.
dottern vet vad våldtäkt är då hon är som sagt ett klokt och undrande barn så sist vi hade henne satte jag mig vid köksbordet med henne och förklarade!
jag berättade för henne vad som hänt mellan mamma och pappa då det har varit mycket spöken i hennes huve. och hon tog det jätte bra jag förklarade att pappa inte mådde bra och han fått hjälp för det nu med mera.
igår ringde hennes mamma och skälde ut mig och var helt galen och hotar med att polisanmäla mig?
kan hon göra det när man sagt sanningen?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-19 12:07
10 år såklart!