Panocod borde ju inte ge dig att du får magont.
Treo comp tex hade ju jag förstått att du kan ha fått ont.
Anonym skrev 2012-02-06 13:01:55 följande:
jävla droger att tillföra i mediciner jag går igenom ett helvet just nu jag märker att jag blivit annorlunda när jag hållt på ett tag jag måste sluta att använda dom jag blir mer och mer konstig i kroppen jag känner ett sug hur kan man göra så här mot en människa jag fattar inte detta,jag orkar inte mera,men när jag gjorde uppehåll i natt känner jag mig mycket bättre till mods jag får väl ha abstinens besvär ett helvete att genomgå,jag vill inte vara en narkoman i längden fy skäms ni som tillverkar dessa mediciner fy skäms
Dessa mediciner ska man ha respekt för.
Men har man problem med värk, så är inte alternativen många om man inte klarar smärtan.
Men säga fy skäms är ju lite barnsligt.
Sen sluta på kodein är som en smekning mot andra populära smärtmediciner som tex tramadol som är vanlig förekommande vid smärta.
Man trappar ned medicinen stadigt, för sedan stoppa helt.
Och när man stoppar helt så ska man se till att man inte längre har tillgång.
För annars är det för enkelt att man tar en för slippa AT.
Man tar den sista torsdag kväll, sen sjukskriver man sig själv veckan som kommer för det är rätt jobbigt att vara dödstrött och inte kunna sova.
Sen kanske en del behöver arbete för att överösa sig med saker så man tappar fokus på AT.
Jag var på ett längre bruk av tramadol, valde att inte arbeta i AT tyckte det funkade bäst