TACK för "nästan" alla svar och tack till dem som inte kommer med dumma kommentarer och kritik.
Jag är en vuxen människa..jag vet att vi försatt oss i detta själva men tro mej vi har lärt oss en dyr läxa.
Vad vi har lånat till..de mesta pengarna har ärligt talat gått till mat och räkningar..och en massa skit saker..inga dyra saker..vi har ingen platttv , ingen dyr bil, etc etc..
Jag har varit sjuk en period och då blev situationen värre när jag fick vänta på pengar och betala dyra mediciner sen dessa "onödiga" smålån som rullat på för att lösa kortsiktigt! Fick böter (mitt eget fel iof) men orkar inte dra allt..återbetalningsskyldig på skatten , ja många faktorer som spelat in orkar inte dra allt!
Men vi vill inget hellre än att komma på fötter..önskar inte min värsta fiende att må så här..kämpar med att hålla uppe en glad fasad utåt men inombords är det kaos..kunde inte somna inatt för jag hade sån ångest och det värkte i hjärtat..som ett tryck över bröstet..=( Tack så jättemycket för alla tips o råd de värmer! och jag ska kämpa!
Ni andra som kommer med kritik får gärna lägga ner, jag är redan nedtryckt i skorna så det räcker! Tack!