Ellie84 skrev 2010-02-08 14:43:33 följande:
Får samma uppfattning jagmed att vad man är skriver så fattar man inte... snällt.. inte..TS: Det är din situation, dublev sjukskriven under grav. för gravkomplikationer..Skriver sen att du mådde bra under mammaledigheten, och sen pang kom allting trots att det inte händer över en natt..??Näe jag fattar inte..Gör du det??Jag tror du behöver få komma ut i arbetslivet och få bekräftelse..Sen kan jag hålla med sociala lite..Har man inte råd att ha företag kanske man ska ha det vilande.. och söka ett arbete som ger en stadig inkomst..Du verkar må bra dådu får vara eldig och få pengar, vill du ens arbeta???
jag har ju trorr att jag mått bra fast detta har legat i flera år och inte visats sig förrän nu och jag har kunnat få en diagnos på vad jag har och varför jag mår som mår!
E du helt störd? tror du att det handlar om att jag bara ska gå hemma och vara ledig och få betalt? DÅ har du JÄVLIGT FEL!!
jag kämpar varje dag för att inte ta mitt liv.. varje sekund, varje minut och varje timme är ett helvete för mig att kämpa mig igenom!!
Om du inte vet vad du pratar om så säg ingenting!!
Skulle inte önska min värsta fiende att må som jag gör..
Tror du inte jag vill må bra? och kunna ta hand om mina barn? och finnas för dom 100 %??? tror du inte att jag vill som alla andra kunna vara frisk? och arbeta och ha ett bra liv?
Dra för fasiken inga förhastade slutsatser och döm innnan du vet!!