Sonen blev till på endast tre ggr under två månader, fick mensen en vecka tidigare än beräknat månaden innan så hade inte stenkoll på cykeln månaden efter eftersom jag fått konstaterat dubbla ägglossningar vid olika skeenden som jag inte vet när de sker eller i vilka månader, kan skilja hela tiden.
Vi hade innan plusset precis blivit tillsammans igen efter separationen och hela tiden vi bodde ihop första gången dvs nästan ett år hade vi oskyddat hela tiden utan att det blev något.
Separationen i sig, omställningen och allt som skedde gjorde väl förmodligen att man blev mera mottaglig eller något för pang så satt det och inte var det planerat heller

. Inte så att jag förespråkar separation absolut inte hehe.. men tror att både du och din sambo skulle må bra av att slappna av, inte tänka för mycket för det är vida känt att man lätt blockerar sig och blir omottaglig så kvittar det hur mycket man än försöker och jag har erfarenhet av det och vet att det mycket väl kan vara så...
Lycka till TS... och snart snart när ni minst anar så smäller!! det till i babyverkstaden