Hejsan!
Jag är snart femton år, eller ja... fyller detta året iallafall.
Jag vill jättegärna ha barn! Jag vet att jag är jätteung och att folk säger barn ska inte ha barn,
Har tagit upp detta med min mamma och även killens pappa, killen som jag varit tillsammans med över ettt och ett halvt år!

Det är ju jättemysigt.
Mamma sa då till oss att leva livet först och göra grejer man inte skulle kunna göra med ett barn, men jag är ingen som är ute med kompisarna hela nätterna, jag sköter mig i skolan och städar och hjälper till även hemma hos min kille! Jag är ingen person som trivs i oreda

Så allt jag gör tänker jag, nu kunde jag haft barn.. De är inte så lätt jag vet med de känns så. Min enda kompis jag har kvar har en lillasyster som fyller tre om ett halvår ungefär så jag får ju se vad som händer och hur de utvecklas sen också.
(Detta är endast en tanke som jag skriver nu.)
Om jag blir gravid i säg augusit.. Så är det ungefär maj beroende på dag osv, då hinner jag som ska gå ut nian nästa år göra klart mina studier och sen ta ett friår från gymnasiet, eller kanske rentav börja jobba på mcdonalds eller liknande som man kan få jobb på utan utbildning... Och senare när man kanske fått ihop en bra lön och så tänka på att skaffa egen lya? Och därefter börja plugga efter jobbet för en vidare utbilning?
Det känns som att det skulle gå, på något sätt.
När jag sen skulle börja på gymnasiet eller jobba, så börjar faktiskt min kille jobba som lärling då han faktiskt också tjänar pengar... =)
Mina tankar, vill verkligen göra något av det.. snart !