Odetta skrev 2010-07-29 18:40:37 följande:
kommer strecken innom tiden?
Har dem rätt färg?
När i cykeln testar du?
Och är du säker att det är gravtest och inte ÄL test? (kanske dum fråga, men ställer den ändå

)
RFSU brukar inte ha några problem med sina test. Jag personligen tycker att det är skitttest, men det tycker jag enbart för att jag inte anser att dem är så känsliga som dem påstår sig vara.
Har du tagit test av flera olika märken?
Egentligen ska test inte kunna visa fel om strecken kommer innom tiden och har rätt färg. Då finns hormoner i kroppen och altså är det ett positivt gravtest. Att du däremot får blödningar på BIM borde då dock kollas upp. JAG tycker det låter som du får tidiga mf...i alla fall om jag bara tittar på din beskrivning.
Kan du ringa till din kvinnoklinik och berätta om problemet och be om att få komma och ta blodtest? Då VET du ju hur det står till (om du är gravid eller ej och huruvida du får upprepade mf)
Ja strecken kommer direkt(30sekunder)
ja det är rätt färg
Testar mellan 3-1 dagar före mens
Ja är säker att de är grav test:)
Brukar köra med två olika rfsu, en som man kan testa tidigt och nu den här vanliga med två stickor i.
Har kört med nån från apoteket också, minns inte märket.
Åker bort imorgon och kommer hem på söndag, men jag ska ringa på måndag ifall de fortfarande visar positivt då och be om att få ta ett blodtest. För är jag verkligen gravid är det ju missfall jag får hela tiden.
Har redan ett barn på 3 år så jag vet ju iaf att jag kan få...eller kunde?