puffar lite.... Har trappat ner till 25 mg nu ( från 100 mg) och det känns sådär.... Tycker jag blir odrägligare för varje dag. Klarar inte av nån stress ( trotsiga barn osv) utan att bli på uruselt humör, och mannen irriterar jag ihjäl mej på.. *s* Inte alls kul igentligen... Känner mej som en urusel mamma som alltid blir tokarg för minsta lilla, och tråkig fru som bara är irriterad å grinig å gnällig.. Usch vad svårt!!!! Läkaren både hos bm och vct säger att det ok att äta medecinen, men samtidigt säger dom INGET om de risker som faktiskt finns och jag vill vara MER informerad och garanterad att det kommer gå bra MED sertralin än vad jag är nu. Vad kommer hända på förlossningen, extra koll?? osv. Vad händer efteråt, måste man vara extra uppärksam på andning osv?? Måste man stanna längre på bb?? Så många frågor som jag känner att jag inte får svar på från nån jag känner att jag kan lita på. Kan man ringa spec mödravården på förlossningen och rådfråga? Dom om några borde ju ha lite extra koll??