Jag orkade inte läsa alla inlägg.. men jag klarade mig till hälften..
Helt ärligt så skrattade jag en del..
Jag vet inte riktigt om det är kul eller kanske mest sinnersjukt..
Jag längtar efter barn varje dag. Jag ville haft det för längesen..
Jag har väntat flera år på att min sambo ska bli redo. Och vi har tillsammans varit till mvc och jag har då satt in en spiral.
Jag ska ta ut den till hösten. Som vi oxå bestämt tillsammans. Men så klart mest för att jag vill det. Men han hänger på. Han vill oxå, men är även han, som din var sa du, rädd för omställningen. Det kan man vara.. Det är nog många killar. Men att lura någon om att man är helt skyddad o så är man inte det. Det tror inte jag på.
Och har ni varit tillsammans länge? Känner han sig redo ( det gör han inte det har du ju redan sagt) ER relation.. Du kan ju inte bara tänka på att du tycker att åldern passar in nu så att ditt barn får ett syskon. Det är väldigt egoistiskt att tänka så.
Så jag tycker att du ska prata med han om hur du känner så att han får veta det. O fråga han hur han känner det. Hur han tänker kring det. KAnske han kan tänka sig om ett par år, om han nu var så ung.
Nä mitt enda råd till dig TÄNK OM!!
Vet inte om mitt inlägg gjorde någon nytta för dig, för du verkar ju redan bestämt dig. Men ville väl ändå försöka. Och ge min åsikt på det hela. På detta OFFENTLIGA Forum!