Måste bara peppa er lite!!!
Jag tog i februari förra året upp med min man att jag var sugen på en 3:a, (vi har idag en 06 och en 09a, en av varje sort) ALDRIG I LIVET DET SKULLE JAG INTE PALLA MED var hans kommentar då. Dessutom sådär överlägset i tonen... Jag blev för stunden lite ledsen, men tänkte att han nog ändrar sig, men icke att han gjorde, vi gick hela våren och sommaren.
Till hösten togs det upp igen vid ett gräl, där jag dessutom var PMSig och extra brutal :) Jag minns att jag skrek åt honom att jag var så jävla irriterad på att HANS brist på ork, skulle berättiga honom till nåt VETO i barnfrågan och att jag tyckte det var jädrans orättvist av honom att vara så ego. Jag sa att från och med nu är det slutdiskuterat i barnfrågan, men DU VET vad jag hade önskat....
Det fick visst effekt!!! För två veckor sedan så kläcker han helt plötslkigt ur sig att han tänkt jättemycket under de senaste månaderna på det här med en 3a och att det faktiskt skulle vara supermysigt!
Så nu är vi på G och faktiskt är det HAN som är mest på!!!
Som sagt, bara lite pepp till alla er som har en "trög" man <3, ibland behöver de bara lite tid på sig! För att vara ärlig så hade jag bearbetat det här med en 3a ganska länge för mig själv innan jag slängde det i ansiktet på honom, kanske inte så konstigt att han reagerade som han gjorde till en början!
Lycka till!!!