Nog för att jag inte har kompisar i överflöd. Men när jag fyllde år här nyligen så fick jag typ 40 grattis på facebook, mamma var här och min sambos kompis (!). EN kompis ringde och grattade och samma kompis skickade blomsterbud. Henne har jag känt i typ 20 år.
En annan väldigt nära vän sen ca 12 år tillbaka skrev grattis på facebook. Ingen fråga om hon fick komma och fika, inget samtal, inget sms. Jag var och grattade henne förra året, ja vilket jag varit alla år. Vi hade en liten dispyt i höstas, men jag trodde vi hade löst det för det var inte längesen vi fikade ihop sist.
Nu till min fråga. Överdriver jag om jag säger att jag blev besviken? Jag är dock glad över att jag vet vem som är min riktiga vän...trodde dock jag hade fler

.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-29 11:34
Vill tillägga att min krets har alltid firat våra födelsedagar på samma sätt, och alla har varit nöjda med det. I år är första året det inte varit så..därav min besvikelse. Den här tråden handlar inte om att jag kräver att mina vänner ska uppvakta mig, snarare ett tomrum efter det vi hade.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-02 18:49
Det är märkligt att folk ska störa sig så på mitt sätt att uttrycka mig samt att jag tycker en födelsedag är så viktig. Tråden handlar väl inte om mitt sätt att uttrycka mig på.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-02 19:07
Jag skrev tråden i ren affekt. Inget är bestående. Och jag har all rätt att känna som jag gjorde. Så oerhört korkat att ens lägga upp en fråga om jag överdrev, det är ju MINA känslor.